Van egy elmés megállapítás, miszerint a nátha kezelés nélkül hét nap alatt gyógyul, kezeléssel pedig egy hét alatt. Kiváló meglátás. A dolog folyománya továbbá, hogy a Nátha Hordozója két hétnek érzi, bármelyik megoldást választja. A náthát okozhatják vírusok, baktériumok, de leggyakrabban a sapka és a sál hiánya, illetve a zokni túlzott nedvességtartalma váltja ki. Valamint a matekfelmérők.
     A Nátha lefolyása eltérőképpen működik különböző életkorokban: ha az ember négy és fél év körüli, akkor gyakorlatilag nem vevődik észre a baj, sőt egyíes gyermekpéldányoknál le is tagadódik a rossz közérzet, már csak azért is, mert Katika vagy Gézuka is megy holnap oviba, milyen már az, hogy pont én ne mehessek. Az ivarérettség bekövetkezte után a Nátha egyszerre csak különbséget tud tenni nemcsak a kor, hanem a nemek között is. Ez abban nyilvánul meg, hogy a nők ilyenkor meg vannak fázva, a férfiak pedig elkapnak valami halálos kórt, amiből hosszú, fáradtságos küzdelem árán tudnak csak felépülni, és kizárólag a Mama, vagy a Feleség gondos ápolása mellett.
     A Náthának vannak fokozatai. Egyes fokozatnál az ember hapcizik és kapar kicsit a torka, kettes fokozatban folyik az orra és köhög, hármas fokozat esetén hideg rázza, fulladozik és sűrített Niagara van beépítve az orrüregébe. Ebben a fokozatban még a felnőtt nők is pihennek néha kicsit. Vannak még további fokozatok is, de azok már erősen patológiásak, és arról írjon inkább a patológus.
    A Nátha gyógymódjai a következők lehetnek:
1, Hagyjuk Őt elmúlni magától
2, Kezeljük.
    

A 2. esetnek számtalan variációja lehet, úgymint kalap avagy kefekúra, fokhagymás méz nyalogatása, bőséges teaivás, orvosságok és hagymaleves fogyasztása, ráolvasás, citromos kávé, ördögűzés. Bármelyik megoldást alkalmazhatjuk a legnagyobb lelki nyugalommal, ugyanazt a hatás fogjuk vele elérni. A Nátha lassan összehúzódik a vackán, kicsit még ficereg és hirtelen eltűnik. Vagy nem hirtelen, de mindenképpen elmúlik, hacsak bele nem halunk. De ez már megint a patológusra tartozik.

 

 

Elkövető: _Anand  2009.01.24. 20:00 13 komment

Címkék: hapci

A bejegyzés trackback címe:

https://csakboldogan.blog.hu/api/trackback/id/tr94883886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

getva 2009.01.25. 05:04:12

Én túléltem autóbalesetet, részegen szilánkossípcsonttraumát, térdszalagszakadást, felnőttkori bárányhimlőt, gerincsérvet és mindezek műtétjét.
Éppezért állítom: a Nátha bizony, mindenféle ellenkező, netán ironikus megvilágítás ellenére XY-onosoknak bizony
halálközeli élmény!!!!

getva 2009.01.25. 05:08:20

Mama és Feleség hiányában pedig ószövetségi csapás....
És ha alaposabban átnézzük János Jelenéseit, szerintem abban is szerepel ez az irtózatos, puruttya Kór. Allegorikusan biztos.

getva 2009.01.25. 05:22:45

Jut eszembe, úgy 17 éves koromban IS elkapott egyszer ez az istencsapása. Szenvedtem eleget, mígnem egyszer csak úgy váratlanul, magam sem tudom, miért - bár igazság szerint megszokásból, csak az hülyén hangzik-, egyik reggel bokából megszívtam az orrom.
Az eredménnyel magamat is megleptem ; valahonnan a homloköteg tájáról fentről, az arcüreg felől bentről egyszer csak mint őrült, ki letépte láncát zúdult fel az áradat, és egyetlen nagy, kisgyermekökölnyi csomóvá egyesült valahol a szájpadlásom végén. A méretét természetesen úgy tapasztaltam meg, hogy pneumatikus módszerrel, ún. harákolással napvilágra segítettem a Gócot, ahogy akkor elneveztem.
El is múlt a Nátha.
Azóta is ízlelgetem, mármint a morfémát. Góc. Szép szó.

_Anand 2009.01.25. 10:07:19

Szép szó :DDDDDDD
Frankó kis arcüreggyuszid lehetett. Tök szerencsésen megszabadultál tőle :)))

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2009.01.25. 20:01:29

getva 2009.01.25. 05:04:12

hát én ezzel teljesen egyetértek, pedig xx vagyok,és már én is sok mindent átéltem, nincs ennél rettentőborzasztóbbszörnyűség, halálos:)

nekem már sacperkb 30x szúrtak arcüreget, aztán egyszer nem engedtem, mert valami rettenet, és azóta nem is volt arcüreggyulladás, most kopogom le.....

Kémütyüm 2009.01.30. 01:26:36

szevaszka, matekfelmérő előtt azé lázmérőt is kellett dörzsölni

getva 2009.02.06. 18:02:08

Juditka, különben meg szerintem jó a segged.
nemtom, hogy említettem-e már.
mindenesetre nekem tetszik.

getva 2009.02.06. 22:14:17

le se szarnak....
na mindegy, ontom az új posztot is kisvártatva.
mert rendes vagyok, ráadásul be is akarok vágódni
viszont egy kérdés:
Kémütyüm, hát te ki a faszom vagy?
( nyilván valami Juditcicatesó, csak így szoktam volt cimbizni)
ha meg nem rokon, akkor húzz a gecibe.
Anandbaba az enyém, vágod?

némi irodalmi alátámasztás:

"A csaj az enyimé
és nem a tiedé,
ha nem hiszed;
bepancsolok"


satöbbi
újabb idézet:
"lefejellek, köcsög"
bár ezt IQ130 felett nem szokás mondani
(dehogynem, köll hozzá pár ez-az, oszt exponenciálisan tart a nulla felé. nekem a haska)


örültem a beszélgetésnek

_Anand 2009.02.06. 23:18:52

GETVAAA :DDDDDDDDDD
amúgy meg antropomorfológia :))))
és :*

Drága, Kémütyüm Jucitesó, sok centi, sok kiló és sértődős. Monnyuk most jósokkilométerre van, úgyhogy sértegetheted nyugodtan, majd megvédelek :DDD
( getva 2009.02.06. 18:02:08 köszike:DDD)

getva 2009.02.06. 23:25:50

Ja, ha Jucitesó, akkor már tudom, hogy ki a faszom, szóval taboo.
18:02:08-at nem kell köszönni, télleg jó segged van, múltkor megállapítottam, legnagyobb sajnálatomra csak vizuálisan, úgyhogy kuss.


a cucchoz mitszósz?

getva 2009.02.06. 23:55:58

semmit szóltál.
szerintem meg szép.
hát ez az, amit sokan soha nem fognak átélni....
beállok a mínuszosokhoz.
elég jó társaság, csak kissé szomorú

_Anand 2009.02.07. 00:01:02

Nem nagyon tudok szavakat szólni. jó lenne megérni, és jó lenne átélni.
Ma (is) elég gáz napom volt több irányból is, ne tessék bántani. És ne tessék sértődni, és ne tessék mínuszolni. Tessék ellenben tovább keresni a szemkontaktot az Arra Érdemessel. Mit lehet ugyanis tudni, ugye. :)
süti beállítások módosítása